sobota, 5 października 2019

Nowy blog

Hej, przychodzę dzisiaj do Was z informacją, że założyłam kolejnego bloga, tym razem bardziej tematycznego. Tutaj dalej będę opisywać swoje życie codzienne, osiągnięcia i plany. Tam chcę się bardziej skupić na przeczytanych książkach, obejrzanych filmach, moim hobby i kolekcjonerstwie, oraz urządzaniu mieszkania. 
Tak więc chętnych zapraszam na moją nową świeżynkę:


Ostatnie dni nie były za ciekawe dla mnie, dopadła mnie jakaś jesienna depresja i z chęcią bym tylko zaszyła się pod ciepłą kołderką i spała. W sumie po pracy to robiłam, ale z powodu małej ilości snu w nocy. Nie mam czym się pochwalić tym razem, no może tym, że zaczęłam oglądać nowy serial na Netflixie "Niewiarygodne". Jestem już po 3 odcinku i pomału się wciągam. Przede mną jeszcze 5. 


Ukończyłam też pierwszą książkę z wyzwania czytelniczego Rory Gilmore - 451' Fahrenheita autorstwa Raya Bradburego. Powiem szczerze, że średnio mi przypadła do gustu. Tak naprawdę można ją przeczytać w jeden dzień i pewnie bym tak zrobiła, gdyby mnie wciągnęła. Niestety znów popadłam nie na swój styl i trochę nieskromnie powiem, że ją wymęczyłam. Mimo wszystko nie zniechęcam nikogo, zwłaszcza że recenzje na Lubimyczytać.pl ma pochlebne. Swoją drogą jak się tak dobrze zastanowić, nie wiem czy umiałabym żyć w świecie, gdzie panuje zakaz kupowania i posiadania w domu książek, a za każde wykroczenie przeciw temu zakazowi grozi spalenie żywcem. 



A co u Was słychać? Co ciekawego czytacie lub oglądacie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia