niedziela, 24 listopada 2019

Czuję już święta

Witam, 
ten miesiąc zleciał jak z bicza strzelił, a ja nie dałam żadnego posta na bloga. Tak nie może być, muszę koniecznie to jakoś zmienić by pisać w miarę regularnie. Jednak nie obiecuję niczego bo wiem, że z moim czasem bywa różnie.
W tym tygodniu  w moim mieście zaczął się oficjalnie okres świąteczny. 21 listopada nastąpiło uroczyste zapalenie światełek, lampek i choinki. Nie jest to jakieś spektakularne wydarzenie i na pewno w większych miastach Anglii wygląda to milion razy ciekawiej, mimo to postanowiłam się wybrać z moim P. by zobaczyć jak to wygląda. Poza tym kocham święta i klimat związany z tym okresem. Trochę zła jestem na siebie, bo z lenistwa nie poszliśmy kilka metrów dalej i przegapiłam spotkanie z żywymi reniferami oraz kilka innych ciekawych przedstawień. To co jednak udało mi się sfotografować i sfilmować pokażę Wam tutaj, niestety zdjęcia nie będą najlepszej jakości, bo robione telefonem. Poza tym było tak bardzo zimno tego dnia, że ręce grabiały od filmowania. Byłam też krótko, ponieważ wszystko działo się koło 18 wieczorem a ja o 21 musiałam już iść do pracy na nocną zmianę.











A jak w Waszych miastach? czuć już atmosferę świąteczną?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia