sobota, 3 października 2020

Moje hobby - szydełkowe zabawki

 Hejka :)

W ostatnim poście pisałam że nic mnie nie cieszy. Nadal tak jest, ale staram się o tym jak najmniej myśleć. Od kiedy oglądam na YT kanał "karolinag" (swoją drogą polecam, zwłaszcza jeśli ktoś ma dzieci w podobnym wieku) stwierdzam, że za dużo się użalam tutaj. Nie chcę być taka, zwłaszcza że mało kto lubi osoby marudne i wiecznie narzekające. To miał być blog o spełnianiu marzeń, a nie wiecznym marudzeniu. Postaram się więc publikować tu bardziej radosne posty i pokazać, że działam a nie stoję w miejscu. 

Obiecałam Wam, że pokażę czym ostatnio się zajmuję, co pochłania mój czas od kilku dni. Jak wiecie, staram się szydełkować, bo bardzo to lubię i mimo braku czasu zawzięłam się i skończyłam kolejną zabawkę w stylu amigurumi. Ba, w kolejny wieczór zrobiłam połowę kolejnej. Jakby tego było mało chcę spróbować swych sił w nowej dziedzinie, a mianowicie makramach. Zamówiłam już sznurek, który wczoraj dostarczył mi listonosz. Teraz tylko muszę pooglądać jak się robi makramy i spróbować samemu stworzyć coś na początek prostego.

A oto efekty mojej dłubaniny. Widzę jeszcze sporo błędów, ale mam nadzieję, że będzie coraz lepiej. Chciałabym się tym zajmować bardziej poważnie i może czasem dorobić, ale nie nastawiam się na to.





I jak Wam się podobają moje robótki? Lubicie takie rzeczy? Widzielibyście u siebie w domu takie ręcznie robione zabawki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia