poniedziałek, 4 maja 2020

Leniwa niedziela

Witaj maju!
Mam nadzieję, że będziesz dla mnie dobry. Chociaż dziś przyniosłeś mi złe wieści o wujku, życie musi się toczyć dalej. Czasami jednak w chwilach zwątpienia pytam siebie czy wato się starać, walczyć o swoje skoro i tak każdy z nas odejdzie do innego świata, może lepszego, może nie. Życie jest kruche, potrafi zaskoczyć nas niespodziewanie i każdego z nas nie ominie to co nieuchronne. Smutno mi dzisiaj, do południa wszystko toczyło się swoim rytmem, by za chwilę jedną sekundą zburzyć mój ład i porządek.

Maj zaczęłam z przytupem, chociaż wczoraj jedynie co byłam w stanie zrobić po 6 godzinnej pracy od 6 rano to tylko spać. W niedzielę jednak, postanowiłam wykorzystać to, że się wyspałam i co nieco nadrobić. Poczytałam więc książkę i mam nadzieję, że uda mi się ją skończyć w ciągu najbliższych dwóch dni bo zostało mi ponad 100 stron. A i też nie mogę się doczekać jakie będzie zakończenie.
Niedziela rządzi się swoimi prawami i jeśli nie muszę iść na zakupy czy do pracy, wykorzystuję wolne na swoją pielęgnację. I tak oto zrobiłam dziś dla swojej cery małe SPA i nałożyłam peeling oraz maseczkę peel-off z brokatem. Na rzęsy położyłam olejek rycynowy, na ciało balsam, jedynie włosom daję odpocząć. Wewnętrznie również dziś o siebie zadbałam i wzięłam sporą dawkę witamin oraz wypiłam koktajl z białej kapusty, selera i jabłka. Polecam pić sok z białej kapusty, bo ponoć działa cuda dla naszego organizmu.






Postanowiłam też zjeść w końcu obiad o normalnej porze i wypróbowałam nowe danie czyli makaron tagliatelle z smażoną cukinią i tuńczykiem z dodatkiem sosu serowego. Wyszło całkiem pyszne i na pewno wyląduje w zakładce przepisów do wielokrotnego wykorzystania. Na dodatek może z pół godziny samego przygotowania, więc takie potrawy z chęcią na pewno zrobię jeszcze nieraz. 




Wieczorem jednak nie wytrzymałam i skończyłam czytać 4 książkę z 52 planowanych w tym roku, czyli  "Rebekę". Świetna książka, polecam. Po 22 zaś wzięłam się za oglądanie serialu Ania nie Anna, 3 sezon. 



A jak minęła Wasza niedziela?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia