czwartek, 20 czerwca 2024

Dzień 1

 Dzień 1. 

Wczoraj dałam listę to do na najbliższy miesiąc.  Celowo przedlużyłam ją do końca lipca, bo wiedziałam że ten tydzień będzie jeszcze leniwy. Po pierwsze bardzo bolą mnie korzonki, doszło do tego bolące gardło.  Mało tego,  ten tydzień śpię po 3, 4 godziny i nad ranem ciężko zwlec mi się z łóżka.  Dziś więc z listy nie zrobiłam nic, oprócz przygotowywania posiłków do mojej diety. A tak wyglądało moje jedzonko,  które sama skomponowałam sobie z pomocą aplikacji Fitastycznie. 





Śniadanie  - pół bułki z serem mozzarella i pomidorem,  drugie pół bułki z serem białym,  miodem i dżemem.  Do tego jabłko i kawałeczek mango.

Śniadanie do pracy - dwie kromki ciemnego chleba z sałatą,  hummusem,  szynką,  serem feta,  ogórkiem kiszonym,  papryką i pomidorkami koktajlowymi. 

Obiad - ziemniaki, jajko sadzone,  ogórek z pomidorem,  fasolka 

Kolacja - keks z jabłkami,  winogrono i kawa latte. 

Niestety zjadłam też dwa Michałki kokosowe plus trochę paluszków słonych. 

Może jeszcze przed snem poczytam książkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia