niedziela, 8 września 2024

Wekendzik

 Witam w niedzielę? Jak minął Wasz weekend? U mnie zleciało szybko, przy czym sobotę przesiedziałam cały dzień w domu. Ostatnio do południa mam zero energii i boli mnie głowa. Dopiero wieczorem zaczynam żyć. Pewnie mój organizm przestawił się przez pracę na nocki, ale jest to bardzo denerwujące i uciążliwe. 

Muszę w końcu skombinować skądś nowy laptop,  bo na telefonie tak ciężko mi się pisze i nie mogę zebrać myśli. Niestety póki co nie za 

bardzo mnie stać na kupno nowego laptopa. Mój N. rzadko używa ostatnio swojego, więc może jak go ladnie poproszę od czasu do czasu mi użyczy. 

Sobotę głównie spędziłam w kuchni. Moja dieta niby nie wymaga wiele poświęcenia, ale gotowanie na dwa obiady już tak. Najgorsze jest to, że cały czas podjadam słodkie i dieta faktycznie jeśli patrząc na zgubione kilogramy nie ma sensu. Mimo wszystko jem zdrowiej i dlatego jeszcze jej się trzymam. 

W sobotę mój dzień jedzenia wyglądał tak:


W sobotę zaczęłam też oglądać nowy serial na Netflixie "Behind her eyes". Ostatnio zamiast szukać pół godziny co oglądać, wymyśliłam że będę lecieć alfabetycznie.  Obecnie padło na literę B i jako pierwszy wyskoczył mi właśnie ten serial. Póki co zapowiada się ciekawie, chociaż dopiero dwa odcinki za mną.



 
Ktoś z Was oglądał? 


Niedzielę spędziłam głównie na zakupach spożywczych.  Chwilę też poszliśmy do centrum i natknęliśmy się na jakiś występ religiny nawołujący chwalić Boga. O dziwo,  pierwszy raz w naszym mieście było to zorganizowane przez jakichś Japonczykow czy Chińczyków (nie odróżniam ich). Miło jednak było popatrzeć na inną kulturę.  Szkoda tylko że załapaliśmy się na ostatnie 10 minut.

 



A to jeszcze mój foodbook z niedzieli.  Chociaż nie ma na zdjęciu chipsów serowych bo trochę ich też zjadłam.

 

W sumie taki mój nudny weekend, dodatkowo teraz kiedy pisze posta zaczyna bolec mnie glowa i ząb. Najchętniej poszłabym spać, ale chciałabym obejrzeć chociaż jeszcze jeden odcinek serialu.  Ewentualnie poczytać. 

1 komentarz:

  1. To jeden z moich ulubionych seriali! Bardzo podoba mi się motyw snów, a późniejsze zwroty akcji są niesamowite.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia