niedziela, 26 maja 2019

Dzień Mamy

Witam!!! 
Dzisiaj w wielu krajach jest ważny dzień, i myślę że każde dziecko o tym wie, że dziś jest Dzień Matki. Moja niestety mieszka tysiące kilometrów ode mnie, za wielką wodą ale na szczęście w dobie dzisiejszej technologii możemy codziennie pisać ze sobą i często rozmawiać na Skype. Zawsze co roku odwiedzam również rodziców i spędzam z nimi przeważnie dwa tygodnie. W lipcu również się z nimi spotkam. Nie mogę się już doczekać. 
Kocham swoją Mamę najmocniej na świecie, mamy ze sobą świetny kontakt, te same podejście do życia, razem potrafimy wariować, tańczyć, mamy ten sam gust itp. Moja mama jest moją przyjaciółką, bez której nie wyobrażam sobie życia. Nie chcę myśleć o tym co będzie, kiedy pewnego dnia jej zabraknie. 
Pamiętam do dziś, jak starała się wychować nas na ludzi, pomagała w wielu sprawach. Ile czasu poświęcała w kuchni lepiąc pierogi, aż piekło ją w krzyżu, byleby dzieci zjadły smaczny obiad. Pamiętam jej rady, które teraz doceniam a wcześniej puszczałam mimo uszu. Pamiętam jak zachorowała na ciężką chorobę płuc i ogromny stres, kiedy myśleliśmy że stało się najgorsze. Pamiętam jak walczyła o to byśmy nie zeszli na złą drogę, jak walczyła z nałogiem taty i udało jej się zmienić go na wspaniałego człowieka. Mogłabym tak jeszcze wiele przytoczyć, za co jestem wdzięczna mojej Mamie, ale myślę że ona o tym wie i intuicyjnie wyczuwa wszystko.
Wiem że raczej nigdy nie przeczytasz tego posta Mamusiu, ale wiedz jedno


BARDZO CIĘ KOCHAM

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia