niedziela, 26 maja 2019

Machinarium - polecam

Hej.
Dzisiaj przychodzę do Was z grą komputerową, którą udało mi się przejść wczorajszego wieczora. Jakoś tak naszła mnie chęć na zagranie w ciekawą grę przygodową lub logiczną, więc weszłam w ranking gier na Filmwebie i spodobał mi się plakat jednej z nich. Jest to mianowicie gra przygodowa o tytule "Machinarium". Nie jest to najnowsza gra, bo premierę w Polsce miała w 2010 roku, a na świecie w 2009 roku. Mimo to grafika jest świetna, taka futurystyczna. Zamek z plakatu skojarzył mi się z "Katedrą" Bagińskiego. A że ja uwielbiam takie klimaty i to że gra jest wysoko w rankingu postanowiłam w nią zagrać. Gra ma około 400 MB więc nie zajmuje wiele miejsca na dysku. Grałam w nią jakoś 7 godzin, więc nie jest ani za krótka ani za długa. Ale do rzeczy. O czym jest ta gra?
Jest to gra, w której wcielamy się w postać małego robota i próbujemy uratować naszą ukochaną, władcę miasta i pokonać złe roboty. Musimy więc pokonywać wiele przeszkód, rozwiązywać różnego rodzaju łamigłówki i zagadki by sprostać temu zadaniu. Wszystko jest tak uroczo dopracowane graficznie (nawet taniec czy siedzenie na kibelku naszego robocika), do tego świetna muzyka, więc gra nie pozwala nam się nudzić. Ocena gry wg mnie to 9/10. Polecam serdecznie.
Moim celem jest zagranie i ukończenie 1001 gier przygodowych - tak więc Machinarium jest 1 z 1001 gier, w którą udało mi się zagrać.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia