wtorek, 29 października 2019

Intensywny poniedziałek z Funko Pop

Poniedziałek zaczął się intesywnie. Od rana na ostrych obrotach. Zrobiłam wiele rzeczy, ogarnęłam kuchnię, zrobiłam fotki na bloga, czytałam książkę, wyrzuciłam trochę starych ubrań z szafy, zrobiłam szybkie zakupy (w tym kupiłam bluzkę z secondhandu za 3 funty). Miałam iść do pracy na 12 godzin, do ostatniej chwili nie wiedziałam czy pójdę czy nie, musiałam być jednak naszykowana. Na szczęście o 17.00 dostałam wiadomość, że nie muszę być wcześniej. Ufff :)

Z samego rana zawitał do mego domu listonosz i przyniósł mi małą paczkę. Wiedziałam co w niej będzie, bo złożyłam zamówienie na eBayu na pierwszą w swojej kolekcji figurkę FunkoPop. Zapłaciłam niecałe 5 funtów. Figurka przedstawia postać z filmu Man im black (znajdziecie go też na moim drugim blogu "pasjeedyty"). Chyba kojarzycie ten film. Te figurki są tak słodkie i tak pięknie wyglądają na bookstagramach, że postanowiłam i ja zacząć zbierać te maleństwa. Oto mój pierwszy Funko pop:




Pod wieczór dokończyłam pierwszy sezon serialu Stranger Things. Niby podoba mi się ten serial, ma w sobie coś tajemniczego a jakoś nie mogę przysiąść się by obejrzeć kolejne dwa. No ale mam nadzieję, że w listopadzie uda mi się go skończyć, bo już wynalazłam kolejne ciekawe pozycje do obejrzenia. 
Czy jak widzi się na niebie odlatujące klucze ptaków oznacza to że nadchodzi zima? Bo z rana taki miałam piękny widok nad głową, kiedy wracałam z pracy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia