sobota, 17 listopada 2018

16 i 17 listopada

Witam Was w pierwszy dzień moich zmian. Dzisiaj ostatni dzień mojej pracy. Mam na drugą zmianę więc będę w domu po 23.00. Tak mało czasu dla mnie, bo co można zrobić przez godzinę czy dwie zanim pójdę spać. Mimo to udało mi się chociaż zrobić mikrodermabrazję na twarzy oraz nałożyć nową maseczkę węglową. Do tej pory zawsze jakoś nie chciało mi się nakładać maseczek i znajdowałam tysiące powodów, że jestem za bardzo zmęczona, śpiąca itd. Obejrzałam jednak wczoraj kanał Nataliebeautyyy, który gorąco polecam i ona jak nikt inny zmotywowała mnie do tego by troszkę zadbać o twarz. Mam w domu tyle maseczek, których nie używam więc szkoda by się przeterminowały. No i jeszcze tyle ciekawych nowości do wypróbowania w sklepach czeka.



Idąc do pracy, po drodze spotkałam bardzo interesującą postać...człowieka w przebraniu Sherlocka Holmesa. Kiedy go zobaczyłam od razu mi się nasunęło, że to musi być jakiś fan tej postaci, bo raczej mało kto ubiera się w ten sposób. Anglia to jednak specyficzny kraj.



Sobota
Weekend zaczęłam od sprzątania całego mieszkania, ponieważ o 11.00 rano mieliśmy wizytę kupców. Przyszła jakaś młoda para, chyba średnio zainteresowana obejrzeniem domu, zrobili kilka fotek i po 2 minutach wyszli. Przynajmniej mam posprzątane i dom wygląda w końcu w miarę normalnie. Po ich wyjściu poszłam się jeszcze zdrzemnąć na 2 godzinki, bo mało spałam w nocy. Obowiązkowo potem musiała być kawa. Z dzisiejszej listy celów niewiele udało mi się zrobić...wypiłam tylko pokrzywę, a zaraz potem miętę i zjadłam jabłko.


Wypróbowałam też nową potrawę, kotlety mielone w waflu, ale średnio mi zasmakowały. Może dlatego, że nie lubię mięsa wołowego. Niestety mięso mielone wieprzowe było wieczorem wykupione. 




Dałam też dwa zdjęcia na instagrama, bo już za długo było cicho na profilu. Przez przypadek trafiłam na filmik słynnej Deynn i Majewskiego oraz ich skoku spadochronem w Dubaju. Link macie tu 
Mimo, że nie przepadam za nimi, to pozazdrościłam im tego, że mimo wszystko spełniają swoje marzenia, nie patrząc się na krytykę innych. Wiem, że nigdy im nie dorównam i nie zobaczę tylu pięknych widoków co oni, mimo to  chcę każdego dnia zbliżać się do swego celu i spełniania marzeń. Na zakończenie dnia herbatka Yerba Mate i chyba zaraz czas iść spać. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia