wtorek, 13 listopada 2018

Lista marzeń - wstęp

Witam wszystkich, którzy zaglądają w tej chwili na mego bloga. Miło mi Was gościć i dzielić się z Wami moimi marzeniami, które mam nadzieję urzeczywistnić w najbliższych latach. Jak już pewnie zauważyliście, lista jest ogromnie długa i pewnie stale się będzie powiększać (zapraszam na zakładkę z moimi planami). Może i wydaje się śmieszna, nierealna, głupia ale jest moja i taka jak ja chcę. Oczywiście liczba 1001, która przewija się często na niej jest umowna ze względu na nazwę bloga. Takim przełomowym momentem, kiedy ruszam z kopyta nową parą będzie 1 stycznia 2019, czyli już niedługo. Mimo to pomału już będę starała się skreślać swe cele, na tyle ile czas pozwoli, bo życie jest za krótkie by czekać z tym do Nowego roku czy innej cyferki w kalendarzu. Nie chcę też jednak wyznaczyć sobie konkretnej daty, że w tym miesiącu zrobię to a nie tamto. Będę działać spokojnie, w swoim tempie i rytmie. Blog będzie swojego rodzaju pamiętnikiem i mam nadzieję, że kiedy zajrzę do niego za rok, będę szczęśliwa że udało mi się zrobić tyle fajnych rzeczy w swoim życiu. Od zawsze gdzieś tam byłam marzycielką, która spisywała w zeszycie różne rzeczy, które chciałaby zrobić, spróbować, doświadczyć. Pomyślałam więc, że warto podzielić się tym z Wami i na Waszych oczach skreślać punkt po punkcie każdy spełniony malutki czy duży cel. Dodatkowo będzie to dla mnie motywacja, że może gdzieś ktoś tam zagląda z Was i mi kibicuje. Mam też nadzieję, że zmotywuję nie tylko siebie ale i któregoś z Was do zrobienia sobie takiej listy marzeń, po pierwsze dlatego że to fajna zabawa, po drugie fajnie jest mieć uporządkowane gdzieś to czego chcemy i nie wyleci nam to z głowy, bo wystarczy że zajrzymy do niej w każdej chwili. Jeśli jesteście równie zmotywowani jak ja, lub posiadacie taką listę podzielcie się ze mną. Chętnie do Was zajrzę i będę Wam kibicować gorąco. Teraz trzymajcie się kochani...ja wracam do uzupełniania swej listy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia