poniedziałek, 16 września 2019

Dylematy wrześniowe i nowe zakupy.

I połowa września już za nami. Działam wg swoich planów, ale dziś znów naszła mnie myśl, że wszystko co robię, jest jakieś jałowe, mało ważne. Marzy mi się wiele rzeczy, ale nie wiem jak to ugryźć. Bo powiedzmy sobie szczerze, że czytanie książek czy oglądanie filmów do mego celu mnie nie przybliży. To jest tylko przyjemność dla ducha, chwilowe oderwanie od rzeczywistości, ale to mi chleba nie da. Wrześniowe dni spędzałam głównie na nadrabianiu zaległości czytelniczych i filmowych, wszystko fajnie, ale....ale gdzie jest czas na naukę ważnych rzeczy, na angielski który powinien być moim priorytetem. Niby sobie powtarzam, że jeszcze przede mną druga połowa i zdążę zrobić wszystko z mojej listy celów na ten miesiąc. Wiem, że jednak się oszukuję i tak nie będzie, bo doba ma tylko 24h i specjalnie dla mnie się nie wydłuży. Zaczęłam się również zastanawiać nad tym, ile jem, co jem i doszłam do strasznych wniosków. Nigdy nie będę szczupła, jeżeli zjadam 15 cukierków dziennie i nieważne, że jeden ma tylko 12 kalorii. Mam dosyć udawania, że jestem fit bo dwa razy w tygodniu jem zdrowe obiady. Podjęłam więc decyzję, że w tym tygodniu opracowuję plan mojego żywienia, biorę się ostro za treningi i nie ma że boli, że jestem zmęczona. Tak samo z angielskim, książki, filmy odstawiam na bok a biorę się za naukę języka. W każdy weekend godzina dziennie z angielskim obowiązkowo musi być. Plus każda dłuższa,wolna chwila na tygodniu. Jeżeli w przyszłości chcę zmienić pracę i miejsce zamieszkania w UK, muszę w końcu coś zacząć robić w tym kierunku. Ok pomarudziłam sobie, a teraz pokażę Wam moje nowe zdobycze pierwszej połowy września.

KOSMETYCZNIE:





HOBBY:




MODA:




Pomalowałam też włosy, ale zdjęcie jest kiepskie jakościowo i nie oddaje prawdziwego koloru. Nie śmiejcie się też, że mam krzywo podcięte włosy. Zwłaszcza na fotce z prawej strony. Sama podcinałam, więc jest jak jest :P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia