środa, 18 września 2019

Moje nowe zdobycze do kolekcji

Nareszcie połowa tygodnia za mną. Aby do piątku i 4 dni wolnego. W niedzielę zaprosiłam po raz pierwszy siostrę z mężem do kawiarni, pora zacieśnić trochę więzy rodzinne, bo ostatnio kiepsko z tym. Czy spotkanie dojdzie do skutku, czas pokaże. Przy okazji zamówiłam malutkie perfumy dla siostry, więc mam nadzieję, że mile ją zaskoczę i spędzimy fajnie ten czas wspólnie. W poniedziałek za to mam wizytę z agencji mieszkaniowej, więc nici z wyjazdu do pobliskiej miejscowości.

Dzisiaj przyszły do mnie dwa zamówienia z eBay, a mianowicie kamienie ametystu i zakładka do książki Harry Potter. Od niedawna kolekcjonuję magnesy, zakładki i wszystko co się wiąże z książkami, kamienie i monety. Niedługo powinna jeszcze przyjść moneta z Chin, ale możliwe że jeszcze dwa tygodnie poczekam. Jedno zamówienie do tej pory do mnie nie doszło, więc czeka mnie batalia ze sprzedawcą.



Nie spodziewałam się takiej ilości kamieni w przesyłce, więc tym byłam mile zaskoczona. Jednak ich wygląd odbiega od tego co było na zdjęciu, więc tu się trochę rozczarowałam. Do zdjęcia umyłam je lekko wodą, dlatego są tak błyszczące i ładnie wyglądają. Cena 1,99 funta


Zakładka z Harrym Potterem jest dokładnie taka, jak myślałam i nie odbiega niczym od zdjęcia na profilu sprzedawcy. No i czy nie jest słodki ten Harry? Cena 1,35 funta

Mam nadzieję, że kolekcja moja będzie się powiększać, chociaż staram się nie szaleć finansowo i pozwalam sobie na zakup tylko raz w miesiącu.
Jak Wam się podobają moje zdobycze? Może sami coś kolekcjonujecie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia