niedziela, 22 września 2019

Rodzinne, niedzielne popołudnie - angielskie burgery i big lody

Nie wiem jak w Polsce, ale w UK dziś było prawdziwe lato i upał. Mimo, że trochę padało było bardzo gorąco, ja już naszykowana na jesień ubrałam kurtkę i sweter a tu zaskoczenie. Tak jak pisałam post wcześniej dzisiaj postanowiłam zaprosić moją siostrę z mężem na wspólne spędzenie czasu w restauracji. Planu co do wyboru miejsca nie mieliśmy konkretnego, szwagier zaproponował więc restaurację Marston's. Sporo miejsca, elegancki, przytulny klimat, dębowe stoły i krzesła oraz bardzo angielskie, tradycyjne jedzenie. Nie przepadam za typową angielską kuchnią, więc postanowiliśmy zamówić burgery z wołowiną o nazwie Cowboy, pizzę pepperoni dla  naszej małej, ja zamówiłam lody o nazwie Chocolate Indulgence Sundae oraz kawę. Nie spodziewałam się jednak, że będzie to tak ogromna porcja i dostanę lody w wielkim pucharze, z którego mogłyby się najeść spokojnie 3 osoby. Na szczęście z pomocą przyszedł mój P. bo chyba bym tego nie zjadła sama. Zapłaciłam nawet niewiele, za dwa burgery (w tym jeden XL), pizzę, lody, dwie cole i 3 kawy rachunek wyniósł 38,60 funta. Cena więc nie zwaliła mnie z nóg, a wieczór spędziliśmy przynajmniej rodzinnie i w miłej atmosferze. Zdjęć niewiele zrobiłam, bo wyglądałam niezbyt wyjściowo, no i głupio mi było tak przy wszystkich fotografować wystrój kawiarni. Może jeszcze kiedyś to nadrobię bo zdecydowanie takie spotkania rodzinne należy częściej powtarzać. 








The Cowboy Classic Burger - beef burger with bacon and Monterey Jack cheese, served with chips, coleslaw and a salsa dip


 Chocolate Indulgence Sundae (V) Chocolate and vanilla flavoured ice creams and chocolate sauce, all layered underneath squirty cream, more chocolate sauce, crumbled chocolate pieces and finished with a Cadbury® Flake!


UPDATE 1001 Marzeń
* Odwiedzę 1001 restauracji lub kawiarni - 1/1001 Marston's
* Spróbuję wszystkich rodzajów kaw typu latte - 1/1001 Mocha coffee
* Pójdę 1001 razy na kawę do kawiarni. 1/1001 Marston's
* Pójdę 1001 razy na co innego niż kawa do knajpki. - 1/1001 lody Chocolate Indulgence Sundae
* Będę zawsze w dobrych relacjach z siostrą i bratem - zdecydowanie 1/1001 dni
* Zaproszę siostrę z rodziną na kawę lub wino. - marzenie spełnione, Marston's
* Kupię siostrze 1001 drobiazgów. - perfumy Sabaya

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia